ברוכים הבאים לפינת הטיפ שלי באהבה...
בשבועות הקרובים נקדיש את עיקר הטיפים לעסקים קטנים ( 1-10 עובדים).
לאחרונה אנו משוחחים עם מספר עסקים שמתבססים אך ורק על שיווק מפה לאוזן. ראשית אנחנו רוצים להבהיר שכשמגיעים לעסק שלכם מפה לאוזן זה מצוין! כשלקוחות מרוצים מכם ברמה כזו שהם גם מוכנים להמליץ עליכם, ככל הנראה אתם עושים עבודה טובה.
יחד עם זאת, לאלו שמתבססים רק על שיטת שיווק זו יתכן ויהיו מספר מכשולים:
- אין שליטה על כמות הלידים ומתי יכנסו – ישנה תלות מוחלטת בסביבה לקבלת עבודה.
- בסבירות גבוהה יהיו פניות בתקופות חזקות של עבודה ופחות בתקופות שנחשבות חלשות יותר, כגון תקופות לא פשוטות שמושפעות מכוח עליון כמו הקורונה שעוטפת אותנו מכל עבר, חגים, חופשת הקיץ ועוד.
- אין לכם שליטה על איכות הלידים, על איכות המסרים שאתם מעבירים.
- אין לכם שליטה על המחיר בו משווקים אתכם.
עסק שרוצה עבודה רציפה, שליטה על הביקוש ועל המחיר - צריך לשווק.
ישנם ערוצי שיווק רבים בדיגיטל: רשתות חברתיות, קידום ממומן, גוגל ומנועי חיפוש, יוטיוב, אתרים, עמודי נחיתה, רשימות תפוצה, בלוג , ניוזלטר, וובינר, קידום באמצעות כתבות תוכן ועוד.
ישנם פתרונות טובים מחוץ לדיגיטל שנכון כעת הם יותר מאתגרים אך עדיין ממליץ לעשות אותם דרך ה-zoom' פעילויות כגון: כנסים, הרצאות חשיפה, שיתופי פעולה ופעילות נטוורקינג הן מהמועדפות עלינו.
כל מה שאני כותב לכם הוא מתוך ניסיון חיים עשיר שלימד אותנו כה רבות בדרך בה אנו צועדים. במיוחד עכשיו רצוי לתכנן ולהוציא לפועל תוכנית חשיפה לעסק שלכם.
שלכם עומר
הכותב: עומר כהן omega360
מאמין גדול בעשיה מתוך תשוקה, במערכות יחסים,
בריצה למרחקים ארוכים ובהתמדה