לקראת השנה החדש מה קרה ומה יקרה בעולם הדיגיטל, סקירה על דברים שקרו בזמן האחרון וממש חשוב לך לדעת וגם כמה שיקרו בקרוב.
זה כבר מספר חודשים שאנחנו מביאים לך את הכלים החדשים והשימושיים מעולם הדיגיטל, והיום אנחנו פותחים בנוהל חדש. פעם בחודש, נשלח לך מייל סיכום חודש, עם דברים שחשוב לדעת מהחודש שחלף, מה צפוי להגיע בחודש הבא ועדכונים חשובים לגבי האתר והעסק שלך. שנתחיל?
נושאים:
גוגל אנליטקס החדש
בינה מלאכותית
קייס סטאדי מיוחד
פודקאסט החודש
גוגל אנליטיקס החדש – Google Analytics G4
גוגל אנליטיקס, הכלי המרכזי שלך – הבעלים של האתר, להבנה מעמיקה של מה באמת קורה באתר שלך.
האנליטיקס של גוגל מספק מספרים מדויקים כמו: מספר מבקרים באתר, צפיות בדפים ספציפיים, איזורים גאוגרפיים, הFlow שהמבקרים עוברים בו (איזה דפים הובילו לאן), זמני שהייה באתר, מאיפה מגיעות הכניסות לאתר ועוד עשרות נתונים חשובים שיעזרו לך לנתח מה קורה באתר בזמן אמת. בחיבור עם גוגל אדס ניתן גם לראות נתונים מרכישות באתר וביצועיי הקמפיינים שלך.
אז מה חדש בגוגל אנליטיקס? (ומה צריך לעשות בנידון ?)
בחודשים האחרונים גוגל מוציאה לאט לאט את השימוש באנליטיקס הישן (3) לטובת האנליטיקס החדש 4, מה יש בו בדיוק?
1. הטעמת אלגוריתם ייחודי המשלב AI ויסייע לנו לזהות טרנדים בזמן אמת.
2. אינטגרציה איכותית יותר עם גוגל אדס.
3. נתונים ומידע המתמקדים בגולש וב Flow שהגולש עובר באתר.
4. ניתוח מידע בצורה מדויקת ופרטנית יותר המאפשרת לייצר תובנות (Insights) בעצמנו.
חלק מהמטרה של האנליטיקס החדש הוא לתת לך(או למשווקים שלך) מידע מפורט ומדויק יותר שיעזור להבין את התמונה המלאה על מה קורה באתר, ולעזור לך לשפר את אחוזי ההמרה ולעשות אופטימיזציה לאתר על מנת להגדיל המרות (conversions).
לא לוותר על הטמעה של גוגל אנליטיקס באתר שלך ! מדובר בכלי עוצמתי שיכול לעזור לך מאוד
במידה ואין לך עדיין אנליטיקס, אז כבר בשלב ההגדרה המערכת באופן אוטומטי תוגדר כבר עם אנליטיקס 4 אך אם הטמעת אנליטיקס בעבר – חובה לשדרג לאנליטיקס החדש או שהנתונים שנאספו עד היום יעלמו. .
רוצה ללמוד איך להטמיע את האנליטיקס החדש?מדריך מגיע בניוזלטר הקרוב!
מה קרה החודש בעולם? דיגיטל, לייפסטייל והתפתחות אישית ועסקית
מיקרוסופט מתכננת לתת גישה לצ’אטבוט הבינג גם למשתמשי הכרום והסאפרי
קישור לכתבה
בינה מלאכותית עזרה להוציא לאור את השיר האחרון של ג'ון לנון מקלטת ישנה
קישור לכתבה
אנאליסיס פאראליסיס – מה זה ואיך מתגברים על התופעה?
קישור לכתבה
ובעברית
3 הרגלים לחיים פרודקטיביים ויעילים יותר
קישור לכתבה
למקרה שפספת בינה מלאכותית (AI) לכל עסק – כלים שכדאי להכיר
קישור לכתבה
ומה קרה החודש בעולם שלנו?
איך בנינו אתר חנות לאחד המותגים הבולטים בתעשיית האופנה?
אלגנזה היא חנות אופנה, יבואנית של המותג האיטלקי אליזבטה פרנקי, מותג אופנה לנשים וילדים.
נשתף אותך בכמה נקודות עיקריות ליישום באתר האיקומרס שלך.
1. תפריט מגה מניו ברור ונוח כולל שימוש בתמונות
שימוש נכון בתפריט, שעוזר למבקר להגיע לאן שהוא רוצה בדיוק, אבל, לא מעמיס וגורם למבקר להאבד באתר.
שימוש במגה מניו הוא מעולה. מגה מניו הוא תפריט הנפתח לרוחב כל המסך, בשונה מתפריט נפתח של טקסט בלבד, אפשר לחלק את התוכן בצורה נוחה וברורה יותר.
שימוש בתמונות יעזור למבקר להבין באיזה חלק מתפריט הניווט הוא נמצא על ידי המחשה של המוצרים שאפשר למצוא בתפריט הזה.
מה הכי חשוב? בתפריט נרצה להציג את הקטגוריות החשובות קודם. לאן אנחנו רוצים שהמבקרים באתר יגיעו? כדאי לבחור את הקטגוריות העיקריות בתפריט, ואת הפחות חשובות, או עמודים נישתיים לשלב בתפריט התחתון, או בקישורים פנימיים.
שימוש בסרטונים
סרטונים היא דרך מדהימה להעביר תחושה למבקרים באתר.
למעשה, 74% מנשאלים בסקר ענו כי הם מעדיפים ללמוד על מוצר או שירות דרך סרטונים, השתמשו בסרטונים כדי להעביר את המסר, זה עושה פלאים.
תמונות איכותיות וחלוקת מוצרים
בחרנו בפריסה רחבה, התופסת כמעט את כל המסך (וגם את תשומת הלב), חלוקה של 4 מוצרים לשורה היא מעולה, ונותנת לכל מוצר את המקום שלו.
בנוסף, הקפדנו להעלות תמונות איכותיות, וגם באפקט של תמונה נוספת שמתחלפת במעבר עכבר כדי להציג את המוצר מעוד זווית.
התמונות מציגות גם איך נראה הבגד על הגוף וככה אנו ממחישים בצורה טובה יותר את הנראות של המוצר.
תמונות מסך מלא
תמונות התופסות את כל המסך, משמשות אותנו פעמיים:
1 – הפסקה ומנוחה לעיניים ולראש בין החלקים השונים בדף
2 – יצירת ״אווירה״ ותחושה של המבקרים באתר, נוכל להציג תמונת אווירה, שימוש במוצרים, או אפילו סרטון קצר כדי ליצור תחושה זו.
חיבור של רשתות חברתיות
חיבור של רשתות חברתיות בתחתית האתר מוסיפה לאתר דינמיות, מכיוון שהתמונות מתעדכנות ויוצרות תחושב של אתר חי, ובנוסף מחברת את שני העולמות ויוצרת תחושה של מותג מבוסס.
מערכות רכישה, ואחרי רכישה
באתרי איקומרס, כדאי מאד לוודא שאנחנו ממקסמים את הפוטנציאל של החנות שלנו, לפני הרכישה, תוך כדי, ואחריה.
לדוגמא: כאשר מוצר אינו נמצא במלאי, במקום שלא תהיה אפשרות רכישה, מופיעה תיבה קטנה ללקוח שמזין את השם והמייל, ומקבל מייל אוטומטי מהחנות ברגע שהמוצר חזר למלאי. תופתעו לגלות עד כמה זה אפקטיבי!
במידה והלקוח לא השלים את הרכישה מכל סיבה שהיא, חיברנו מערכת המזהה שהרכישה לא הושלמה, ושולחת מייל ללקוח עם העגלה שלו מוכנה לסיום הרכישה בלחיצת כפתור, שימוש במערכת כזו יכולה להיות שווה מאות ואלפי שקלים בחודש!
הצטרפות למועדון לקוחות
מועדון לקוחות היא דרך מעולה ליצור קהל נאמן למותג ולהגביר מעורבות של הלקוחות.
מומלץ מאד להציע הצעה משתלמת, קופוני הנחה, מבצעים ייחודיים, והטבות בלעדיות לחברי המועדון.
יש לעומר פודקאסט חדש!
מה שעובד לי פודקאסט העוסק בדרך של בעלי עסקים להצלחה בעלי העסקים משתפים בהצלחות שלהם וגם ברגעי נפילה וכיצד צמחו מהם פודקאסט שכולו השראה לבעלי עסקים
בכל פרק עומר מארח בעל או בעלת עסק והם מספרים 5 דברים שממש עובדים להם בעסק ומאפשרים להם להצליח
כל מי שיש לו עסק יודע ש"חלק מהמשחק" זה גם לחוות נפילות זו הסיבה שמעבר לשיתוף ההצלחות המשתתפים בפרק גם משתפים בצורה חשופה על רגעי משבר מהם צמחו
הנה הפרקים שעלו עד כה:
בהזדמנות זו אנו רוצים לאחל לך שתהיה לך את השנה הכי מעולה ברמה האישית וברמה העסקית
מאיתנו – גלית, עומר, יפתח וכל הצוות